*به فورکیا سایت بیشترین کسب آرای رضایتمندی مشتری درحوزه محصولات فایلی خوش آمدید و از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نموده اید سپاس گذاریم*

محل لوگو

دانلود آزمون تست شخصیت فرم بلند (240) سوالی نئو با تفسیر، نمره گذاری و کلید


دانلود آزمون تست شخصیت فرم بلند (240) سوالی نئو با تفسیر، نمره گذاری و کلید

تست شخصیتی نئو (NEO)، پنج عامل اصلی شخصیت ( روان رنجوری، برون گرایی، انعطاف پذیری، دلپذیر بودن و با وجدان بودن ) و در هر عامل، شش ویژگی فرعی شکل دهنده آنها را می سنجد. این پرسش نامه دارای 240 ماده یا پرسش است که به کمک آنها می توان به ارزیابی جامعی از چگونگی شخصیت بزرگسالان ( افراد بالاتر از 17 سال )پرداخت. هر ماده یا پرسش با پنج گزینه 1- کاملا مخالفم، 2- مخالفم، 3- نظری ندارم، 4- موافقم و 5- کاملا موافقم پاسخ داده می شوند.

این پرسش نامه برای بررسی وضعیت شخصیتی افراد بهنجار کاربرد دارد. گفتنی است که این آزمون ویژگی های شخصیتی بهنجار را در توزیع طبیعی اندازه می گیرد. بیشتر افراد نمره هایی در اندازه متوسط می گیرند و شمار کمی از افراد نمراتی در دو انتهای طیف ( نمره های خیلی بالا یا خیلی پایین )به دست می آورند. نمره های به دست آمده در هر مقیاس با مفاهیم بالا و پایین بیان می شوند. ویژگی های شخصیتی نسبت به سایر افراد سنجیده می شوند تا نسبت به ویژگی های خود فرد.

فرمت:pdf

تعداد صفحات:13

حجم دانلودی:1مگابایت

*لینک پشتیبانی کلیک کنید*

تلفن پشتیبانی در تلگرام و واتساپ:09333076014

pinfile4kia@gmail.com



مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما